Get Your First Class Free!

Nulla porttitor accumsan tincidunt

Læs om Trines rejse

“Signe fortalte på sin Instagramprofil om at man sagtens kunne tabe sig uden en kur, hun delte egne erfaringer med fertilitet og viste en sårbarhed omkring fertilitet som jeg ikke havde oplevet før. For mig var januar 2021 der hvor jeg var igang med endnu en omgang KETO. Min absolutte go-to, når “den virkelig skulle have en over nakken” for NU skulle det være, nu skulle det vægttab lykkes. Jeg nåede ikke mange dage ind i januar hvor fødselsdage, hverdag og pasta blev en realitet, og med det, en kæmpe hammer. Jeg var så ked af at alt var så sort og hvidt og jeg fejlede og fejlede, fordi jeg kunne ikke holde ud at være på KETO. Jeg nød det ikke, og jeg var ved at brække mig over tanken om æg, bacon og fløde. Jeg havde tænkt hvor skønt det ville være hvis man bare kunne spise almindeligt og tabe sig, men det VAR jo ikke muligt når man havde PCOS, det VAR restriktivt, jeg MÅTTE ikke spise det brød og det sukker. Men da jeg mødte Signe, vendte det hele for mig.

Forløbet med Signe har forandret alt. Jeg er så lettet og glad over ,at jeg ikke længere behøver at tænke alt/intet, sort/hvid, sukker/sukkerfri, kulhydrat/protein. Først og fremmest er jeg begyndt at mærke efter i min krop. Hvad har jeg lyst til? Hvad har jeg brug for? Hvad er lyst, hvad er behov? Det er ikke noget, jeg tænkte over før. Jeg har erfaret, at der ikke er nogle madvarer, der er farlige for mig, men at hvis man spiser både på en mindfull måde, hvor man finder nydelsen frem så kan jeg være i det uden at overspise. 

Det vigtigste, jeg har lært, er, at det handler om selvkærlige handlinger. Jeg har erfaret, at når jeg tillader mig at nyde og ikke forbyde, så finder jeg madro. Jeg oplever ikke længere at sidde om aftenen og gennemgå køleskab og skabe, men jeg oplever spise de mængder, jeg nyder. Jeg opdager også, når jeg får lyst til at spise på grund af gamle vaner, der siger, ”Nu skal vi have noget lækkert for klokken er 20”.  

Jeg har fundet ud af, at selvkærlige handlinger har givet et ekko i så mange andre aspekter i mit liv, fx at kunne sætte grænser. Jeg forstår nu, at når andre overskrider mine grænser, så har jeg også selv overtrådt dem ved ikke at sige fra, og det har gjort mig så forbandet ked af det og vred. Nu kan jeg sige fra på en god måde, så andre forstår, at min grænse er nået, og der skal ikke trædes yderligere. Det har givet mig en kæmpe selvrespekt.

Den største forandring forløbet med Signe har givet mig er, at jeg har fundet en ro i forhold til mad og restriktioner. Jeg har fundet ud af, at alt ikke er tabt, fordi jeg har lavet en overspisning eller at jeg har undladt at holde øje med mit kalorieindtag en dag. Det er blevet en naturlig del af mit liv, hvordan jeg forholder mig til mad. Dog vil jeg sige at humøret har været det allerstørste, som har forandret sig. Jeg har ikke haft angst i de sidste to måneder, og jeg arbejder rigtig meget med, hvad der er unyttig frygt, reel frygt og hjernen der spiller et puds.

Det, jeg elsker mest ved Signes coaching er, at hun ser lige igennem alt, hvad jeg siger, som for mig kan være et virvar af tanker. Hun er hurtig til at gribe fat i en kerne, og så arbejder vi ud fra det. Nogle gange tænkte jeg, at det da ikke kunne være relevant, men så var det mere end relevant i forhold til det store billede.

Signe er vanvittigt dygtig, hendes måde at coache på er så nærværende og ærlig. Hun skaber et trygt rum, hvor du har lyst til at åbne dig op, og jeg føler, at jeg er i de bedste hænder i samtalerne. For mig har Signe været en, jeg har haft i hånden hele vejen igennem.

Jeg vil altid varmt anbefale Signe; hun forstår at rykke mennesker. Signes måde at formidle, hendes nærværende tilgang og ikke mindst tryghed er så vigtig i en sårbar proces. Jeg vil anbefale alle, der lever med restriktive diæter at kigge på vaneændring og ikke mindst selvkærlige handlinger, og det er meget nemmere at holde fast med Signe som din VaneCoach. 

Jeg synes, det var så dejligt med sessioner online. Det fungerer så godt. Jeg synes ikke at mærke den store forskel på at mødes fysisk. Det var rart at kunne sidde i mit eget hjem.”

 

Ann fra Frederiksberg:

“Før jeg startede i coaching-forløbet, havde jeg det på overfladen fint. Men gravede man lidt længere ned, så ville man finde en til tider trist person, der kæmpede for at finde motivationen til at tabe sig og nå målet om at blive gravid. Men på overfladen var alting fint. 

Den største forandring, jeg har oplevet undervejs i coaching-forløbet er, at jeg har turde bevæge mig væk fra tanker om fødevarer, der er forbudte og ikke må røres, og at mit syn på mad ikke længere er så sort og hvidt. 

Jeg valgte Signe, fordi hun har en forståelse for den kamp, jeg kæmper i fertilitetsverdenen. Og det betød meget, at hun også har været igennem ”møllen”. Man kan slet ikke sætte sig ind i det, hvis man ikke selv har prøvet det!

Coaching-forløbet har givet mig en større forståelse for, at mange af mine følelser hænger sammen som ét stort net. Og at det er helt legitimt at stå ved mine følelser – både de gode og dårlige. Endvidere også at jeg godt kan gennemføre de mål, vi satte sammen – for det handlede ikke om at lave alt for store, men overkommelige mål.”

Mette fra Jelling:

“Før jeg startede i coaching-forløbet med Signe, var jeg min egen værste “dommer” og sergeant. Jeg har prøvet 100 forskellige ting med ønsket om et vægttab og kan godt tænke “så er det (coach) nok heller ikke noget som virker”. Jeg havde haft min 6. samtale med en psykolog og igen igen igen handlede det kun om mad og vilje (eller mangel på samme), hvorfor skulle jeg tale med flere om min fiaskoer? Jeg blev fanget af Signes tilgang med selvkærlighed.

Den største forandring jeg har oplevet undervejs i coaching-forløbet med Signe har været, at skulle være OPMÆRKSOM på mine tanker og stille mig kritisk overfor mit eget “skæld ud”. Helt konkret har jeg fået RO! Jeg har fået redskaber til at håndtere (for det meste) mit indre!”

Tina fra Vejle:

“Før coachingforløbet med Signe, var jeg frustreret og løbet over ende af fertilitetsbehandling, sygdom, udfordrende relationer, dalende håb og bekymringer for fremtiden. Jeg var for det første i tvivl, om coaching var ”nok” for mig, og om der var for alternativt/filosofisk for mig. Coaching er ikke bare en ”sludder for en sladder”, men kræver handling og engagement – det er skræmmende og hårdt, men det er dét, der har virket og flyttet mig. Det er vigtigt at sige, at det er sket løbende, uden at jeg er blevet kastet ud på dybt vand. Jeg ville ikke have været forløbet foruden, det har lært mig utrolig meget. 

Den største forandring, jeg har oplevet, er, noget så simpelt som at vide, at jeg vælger mine egne handlinger, og at de kan bruges til at skabe det liv, der gør mig glad. Som ufrivillig barnløs har jeg i mange år ventet på, at mit liv skulle begynde, når vi endelig fik vores ønskede barn. Jeg har fået fokus på at skrue op for de ting, der gør mig glad lige nu, og som lægger stenene til den vej, jeg gerne vil gå i mit liv. Jeg har fået perspektiver på min sort/hvid-tænkning og behov for kontrol, og det er bestemt også noget, jeg arbejder videre med. 

Det jeg bedst kan lide ved samtalerne med Signe er, at hun har været god til at forklare lidt teori, så jeg har fået overblik over, vad målet er. Det virker for mig som person. Hun har også brugt sig selv i nogle sammenhænge, og hun har givet ros og fået mig til at give mig selv et skulderklap. Meget vildt, men vigtigt. 

Jeg vil anbefale Signe til andre, fordi hun er positiv og har mødt mig ærligt og åbent. Hun er fagligt dygtig, men personligheden og relationen er lige så vigtig. 

Onlinesamtaler har fungeret godt. For mig har det betydet, at der var mere overskud, fordi det føltes som en ”mindre ting” lige at hoppe på computeren end at køre afsted.”

Ikke ét af mine forløb er ens, fordi jeg altid tager udgangspunkt i dig, og vi vil gennem forløbet komme omkring alt det, du ønsker og drømmer om at opnå.

Din investering i at slippe overspisninger, tankemylder og fiaskofølelser er:

Din investering i at slippe overspisninger, tankemylder og fiaskofølelser er:

4800 kr. for et forløb med 6 forandrende samtaler

7200 kr. for et forløb med 10 forandrende samtaler (spar 800 kr.)

Become A
Member

Nulla porttitor accumsan tincidunt. Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci

20

March

Spring Retreat

San Francisco, CA // 3.20 – 3.22

Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eget tortor risus.

18

July

Summer Retreat

Monterey, CA // 6.18 – 6.20

Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eget tortor risus.

26

September

Winter Retreat

San Francisco, CA // 9.26 – 9.28

Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Cras ultricies ligula sed magna dictum porta. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin eget tortor risus.

Take Your First Class for Free

Nulla porttitor accumsan tincidunt. Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat.

Follow Us
Opening Hours

Mon-Fri: 8 AM – 5 PM
Sat-Sun: 8 AM – 2 PM

Phone

(255) 352-6258

Address

1234 Divi St. #1000
San Francisco, CA 94220